Aangenaam.

Alles wordt geboren uit enthousiasme.

Op 1-1-2003 werd uitgeverij/communicatieburo Adcommunicatie opgericht, eigenaar Ad Klaasen had er een werkzaam leven in loondienst op zitten, maar begon voor zichzelf, want hij vond dat hij het zelf beter kon. Eigen baas zijn, zelf beslissingen nemen, maar ook verantwoordelijk zijn voor deze beslissingen, in goede tijden en slechte tijden.

Uitgeverij

Nu na al die jaren is het goed uitgepakt, een bloeiende uitgeverij met mooie lokale producten zoals Weekkrant De Loop (elke week 39.500 ex. in Helmond), de maandkrant Groot Peelland (100.000 ex. in Peelland, maandmagazines Ons Mierlo-Hout (5000 ex.) en Brandevoort (4000 ex.), Parochieblad Damiaan (15.000 ex.), de HellemondGift Kadogids (32.000 ex.) en nu het nieuwste magazine Helmond Onderneemt (32.000 ex.), 2x per jaar.

Eigenaar Ad: ‘Stuk voor stuk uitgaves die superlokaal zijn gericht, dicht bij de Helmonder, want er is zoveel moois te vertellen over de stad Helmond e.o. Elke dag met het team overleggen wat we gaan doen en uiteindelijk een product uitgeven van niets tot iets. Ons product ligt niet op de plank, maar moet elke keer opnieuw ontwikkeld worden volgens een visie.

Alles wordt geboren uit enthousiasme, je moet achter je product staan en als het er dan ligt, zijn we allemaal trots.’
Een tiental mensen werken dagelijks bij Adcommunicatie, maar ook is elke donderdag/vrijdag een bezorgcorps van een kleine 100 mensen actief.

Reclameburo

Men is na al die jaren voor vele klanten actief geweest. Ad: ‘Reclame/marketing is niet meer dan een product in de markt zetten en behoefte creëren aan dit product. Dit kan op vele manieren, door eerst een mooi ontwerp te maken en daarbij een concept bedenken hoe je e.e.a. gaat aanpakken en bedenken welk platform je gaat gebruiken om aandacht te vragen voor het product. Vroeger had je tv/radio en print, maar nu met het internet en social media  is er zoveel bij gekomen, probeer dan maar eens onderscheidend te zijn en het is veelal een kwestie van geld/budget.’

De studio van Adcommunicatie is in staat om alle uitingen mooi vorm te geven. Zo is er een hele range van producten waar ze in actief zijn: websites, internetmarketing, nieuwsbrieven, drukwerk, outdoor etc. etc.

ANWR/Buiten Gewoon Goed Magazine

Een grote klant waar men voor mag werken is ANWR, een grote zakenbank, hier zijn flink wat outdoor ondernemingen bij aangesloten, o.a. ook de Adventure Store in Helmond.

Klant Eddy Huissoon is de bedenker van het concept Buiten Gewoon Goed, een samenwerking van een 18-tal outdoor ondernemingen, Adcommunicatie mag meehelpen met het vermarkten van dit concept, iets wat met veel succes nu gebeurt, middels mooie magazines, nieuwsbrieven en social media-campagnes.

Het motto van Adcommunicatie is: Actie geeft Reactie!

We adviseren u graag vrijblijvend. Neem contact met ons op.

Het team.

Hieronder het team, een mix van bevlogen mensen met ieder hun eigen expertise, in voor een lolletje en feestje.

Lenie Klaasen

Lenie Klaasen

Boekhouding/vennoot

Christel Sanders

Christel Sanders

Salesmanager

Wendy Lodewijk

Wendy Lodewijk

Redactie

Danielle Huissoon

Danielle Huissoon

Sales

Rik Aarts

Rik Aarts

DTP/Social media

Gisela van Vijfeijken

Gisela van Vijfeijken

Bezorgcoördinator

 

Chris Thielen

Chris Thielen

DTP/Ontwerp

Bart Vandeursen

Bart Vandeursen

ICT – web

Partners.

We kunnen natuurlijk niet alles zelf, maar werken samen met verschillende partners, die hetzelfde doel hebben als wij: de klant helpen en ontzorgen.


Hoe kunnen
wij u helpen?

In een vrijblijvend gesprek met een koekje en koffie, willen we graag weten wat u drijft, interesseert en welk doel u wilt bereiken, we denken graag mee en komen dan met een passend voorstel om uw boodschap uit te dragen.