Adcommunicatie werkt buiten gewoon goed samen met Outdoorspecialist.nl

Als communicatiespecialist heeft Adcommunicatie al meerdere mooie projecten op haar naam staan. Één van deze succesvolle samenwerkingen is met Outdoorspecialist. Binnen dit landelijke concept werken lokale outdoor speciaalzaken én de beste outdoormerken samen met als resultaat een unieke en krachtige samenwerking binnen de outdoorbranche. Adcommunicatie realiseerde voor outdoorspecialist.nl een unieke huisstijl, een prachtig outdoor magazine én realiseren zij wekelijks het socialmediabeheer.

Outdoorspecialist en Adcommunicatie bundelen krachten

Adcommunicatie stond als grafisch ontwerp bureau aan de start van het ‘Buiten Gewoon Goed’ magazine van Outdoorspecialist zo’n anderhalf jaar geleden. Zij zagen kansen op het gebied van een magazine over outdoor en lifestyle. Niet zomaar op abonnement, máár in de fysieke winkel van lokale outdoor speciaalzaken. Adcommunicatie is daarvoor  dé geschikte partner om dit alles te realiseren.

Binnen het concept van Outdoorspecialist zijn nu al 18 outdoorzaken aangesloten. Zij behouden hun zelfstandigheid, maar profiteren wel van alle voordelen die outdoorspecialist biedt. En met succes: steeds meer outdoorwinkels in Nederland sluiten zich aan bij de succesformule!

De kracht van online en offline communicatie

Als onderdeel van de samenwerking, realiseert Adcommunicatie elk kwartaal een gloednieuw ‘Buiten Gewoon Goed’ magazine boordevol verhalen en tips. Deze content is afkomstig van  de aangesloten outdoor speciaalzaken, outdoorleveranciers, landelijke marketingpartners en wordt ook doorgeplaatst naast de eigen landelijk accounts, op de socialmediakanalen van de aangesloten outdoorwinkels én verwerkt in de nieuwsbrief die elke week verstuurd wordt naar geabonneerden.

Printuitgaven: een essentieel onderdeel van een sterke reclamecampagne

Een sterke reclamecampagne is een combinatie van online en offline uitingen. Een magazine, of drukwerk, is daarom een essentieel onderdeel van een sterke strategie, vindt Adcommunicatie. Met drukwerk bereik je namelijk een doelgroep die niet altijd online te vinden is. De kracht van printuitgaven wordt bewezen met het succes van het ‘Buiten Gewoon Goed’ magazine.

Wil jij ook een sterk visueel concept?
Dan moet je bij Adcommunicatie zijn!

#1

Het ontwerpen van een huisstijl die aanspreekt

Alles begint met een sterk ontwerp dat moet aanspreken en uitnodigt om te lezen. Wij ontwerpen daarom samen met onze professionele studio een karakteristieke huisstijl die past bij jouw doelen. Dat vormt de basis! Heb jij al een huisstijl? Dan maken we graag jouw drukwerk óf advertentie naar keuze op.

#2

Waardevolle content

Een effectieve reclame-uiting hangt af van de content (tekst en beeld). Deze moet sterk zijn en aanspreken! Of het nu gaat om een magazine, brochure, advertentie of buitenreclame, wij zorgen ervoor dat jouw bedrijf gezien wordt! Deze content lever je zelf aan, maar wij kunnen dit ook voor jou in orde maken.

#3

Klaar? Publiceren maar!

Wij bieden jou een totaalpakket op het gebied van communicatie. Is jouw project klaar? Dan handelen wij graag de rest af voor jou. Drukwerk sturen we naar onze drukker en wordt indien gewenst ook verspreid. Ook binnen online marketing hebben wij diverse mogelijkheden.

In een paar stappen stellen wij voor jou een sterke reclamestrategie op. Voor elk budget zijn er bij ons mogelijkheden. We bespreken graag de mogelijkheden met jou!


Hoe kunnen
wij u helpen?

In een vrijblijvend gesprek, willen we graag weten wat u drijft, interesseert en welk doel u wilt bereiken, we denken graag mee en komen dan met een passend voorstel om uw boodschap uit te dragen.